Дата проведення: березень 2025 р.
RU
Головна
Усі курси
Про курс
Більшість проективних методів, що використовуються в практиці роботи психолога сьогодні мають високу діагностичну цінність, дають великі дані про особистісні особливості, систему цінностей, інтересів, потреб, мотивації, внутрішні та міжособистісні конфлікти особистості.
Проективний метод – досить широкий діагностичний інструмент: застосовується у консультативній, клінічній, психоаналітичній практиці, судовій психології, психологічній оцінці персоналу, профорієнтаційному консультуванні, психологічних експертизах різного роду, комплексному діагностичному обстеженні особистості. Робота з проективним методом завжди потребує додаткового навчання, оскільки діагностичний матеріал та результати обстеження передбачають високий рівень навички аналізу та інтерпретації даних, вивчення тонкощів застосування суб'єктивних методів дослідження особистості.
Тривалість курсу: 8 ак.часов
Графік занять: 19:00 - 20:30
Початок курсу: березень 2025 р.
Формат проведення: онлайн
Вартість: 1600 грн.
Йде набір в групу
ПОДАТИ ЗАЯВКУ НА НАВЧАННЯ
За результатами навчання
видається сертифікат
Викладач
Нагібіна Анастасія –
практикуючий психолог. Тренерка психологічних освітніх програм Unesco, Safe Space та ін.
Автор багатьох статей на тему емоційного потенціалу особистості.
Програма курсу
Тема1. Проективні методики в роботі психолога. Витоки виникнення проективних методик. Феномен “Проекція”
- історія розвитку та особливості проективних методик
- класифікацію проективних методик
- особливості застосування проективних методик
- переваги та виклики проективних методик
Тема 2. Особливості діагностики проективними методиками дітей
- роль психодіагностики у консультуванні дітей
- застосування проективних методик у дитячому консультуванні
- малюнкові проективні методики у роботі з дітьми
- розгляд методики «Малюнок людини»
Тема 3. Особливості діагностики проективними методиками дорослих. Застосування проективних методик у консультуванні дорослих
- Тематичний апперцептивний тест (ТАТ) історія виникнення
- стимульний матеріал
- процедура проведення
- переваги/виклики застосування методики
- інтерпретація результатів
Тема 4. Метафоричні асоціативні картки, як інструмент у роботі психолога
- історія виникнення
- переваги/обмеження застосування МАК у роботі з дітьми та дорослими
- особливості використання та з чого розпочати роботу з МАК
ПОДАТИ ЗАЯВКУ НА НАВЧАННЯ